بازی فکری کاراگاهی مستر جک

معرفی روزانه بهترین بازی فکری ها

بازی فکری کاراگاهی مستر جک

۵ بازديد

بازی فکری رومیزی دونفره با قیمت حدود 90،000 تا 350،000 در انواع مدل‌های کارتی، جیبی و برد گیم.

بازی فکری کارتی و رومیزی مستر جک رقابت هیجان انگیز

چقدر در کشف چیز‌هایی که طرف مقابل از شما پنهان می‌کند موفق هستید؟ مسائلی مانند اینکه چه هدیه‌ای برای هم گرفته ایم یا یک تولد غافلگیرانه راز‌های مهمی هستند. همدممان از رفتار ما متوجه وجود رازی پنهان می‌شود. کار از طبیعی جلوه دادن گذشته است. باید سعی کنیم تا حد ممکن برنامه تولد یا هدیه را تا زمان مناسب مخفی نگهداریم و حواسش را به چیز‌های دیگر پرت کنیم…

مستر جک یک رقابت کاراگاهی برای کشف چیزیست که حریف می‌داند و شما نمی‌دانید. یا مانند رازی سر به مهر است که باید تا پای جان در مقابل افشا نشدنش مقاومت کنید. این بستگی به نقش شما در بازی دارد.

داستان بازی هیجان انگیز مستر جک

داستان اینگونه است که مستر جک شاهد جنایتی در شهر بوده است. او می‌خواهد به جنایتکار در فرار کمک کند. این بازی و رقابت هیجان انگیز برای هر بازیکن یک نقش پلیس و یک نقش “مستر جک” را در نظر گرفته است. در بازی هشت شخصیت وجود دارند که در صفحه کار‌های خاصی می‌کنند.

مستر جک در ابتدای بازی با برداشتن اتفاقی یک کارت متوجه می‌شود که کدام یک از 8 شخیصت جنایتکار است. او باید در طول 8 ساعت شب او را از دست پایس مخفی نگهدارد. از طرف دیگر بازیکن دیگر در نقش کاراگاه باید تلاش کند که مجرم را شناسایی نماید. او نیز باید در همان 8 ساعت (8 نوبت بازی) راز مستر جک را پیدا کند.

این بازی برای بسیار اعتیادآور است و هرگز تکراری نمی‌شود. هربار مستر جک در این رقابت هیجان انگیز به روش نوینی پنهان کاری می‌کند. پلیس نیز برای یافتنش نیاز به راه حل‌های جدید دارد. بازی مستر جک مملو است از احساسات و افکار دلهره آور و پر هیجان که: “آیا فهمیده‌است؟” یا “شیطون کجا قایمش کردی؟”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.