بازی کارتی هیجان انگیز سیلور

معرفی روزانه بهترین بازی فکری ها

بازی کارتی هیجان انگیز سیلور

۸ بازديد

بازی فکری کارتی مناسب برای دو تا چهار نفر بالای 10 سال، قیمت حدود 150،000 تومان

سیلور یک رقابت بسیار هیجان انگیز و سرشار از خنده است. تا کنون کسی را ندیده‌ام که پس از یکبار بازی کردن آن را تهیه نکند. نحوه بازی از این قرار است که شما 5 کارت دریافت می‌کنید که هرکدام قابلیت و امتیازی دارند. باید در طول بازی این امتیازات را به کمترین میزان ممکن برسانید. اما مسئله اینجاست که در ابتدا تنها اجازه دارید فقط دوکارت را ببینید!

بازی فکری سیلور تماما تلاش برای کشف کارت‌های خود و حریفان است. همچنین از آنجا که شناخت درستی از کارت‌های خود ندارید بازی پر از اتفاقات غافلگیر کننده است. به خاطر سپردن ترتیب کارت‌‎ها به همراه زیرنظر گرفتن حریفان برای سرقت کارت‌های مفید آنها این بازی را به دلیلی برای خنده‌های پی در پی تبدیل می‌کند.

این بازی پایان غافلگیر کننده‌ای نیز دارد. بسیاری از بازی‌ها که در تعداد نوبت خاص یا پس از امتیاز خاصی به پایان می‌رسند. اما سیلور تا انتها برای شما اتفاقات پیش بینی نشده در نظر گرفته است. بازی زمانی به پایان میرسد که یکی از بازیکنان از دستش راضی باشد و درخواست سرشماری دهد!

پس از این اعلام هر بازیکن (به جز شخص درخواست دهنده سرشماری) تنها یکبار نوبت کارت کشیدن دارد. سپس فارغ از اینکه بازیکنان چه برنامه‌هایی داشته‌اند باید دستشان را رو کنید و امتیازاتشان را با سایرین مقایسه نمایند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.