چرا کاتان محبوب است؟

معرفی روزانه بهترین بازی فکری ها

چرا کاتان محبوب است؟

۶ بازديد

چرا کاتان مجبوب است؟

Catan ممکن است پیشگامانه به نظر نرسد. اما من به شما قول می دهم که بسیار سرگرم کننده و کاملاً اعتیاد آور است. برای بسیاری از افراد در سراسر دنیا بازی کاتان تبدیل به یک رسم در دورهمی‌ها شده است.

یکی از 14000+ نقد آمازون بازی کاتان آمده است: “مراقب باشید! این را امتحان نکنید مگر اینکه قصد معتاد شدن دارید. زندگی شما برای همیشه تغییر خواهد کرد”

چه چیزی بازی کاتان را اینقدر خاص میکند؟

صفحه بازی را شما باید از کاشی‌های شش ضلعی تشکیل دهید. این کاشی‌ها محل قرارگیری منابع را مشخص می‌کنند. هر بار که بازی می‌کنید صفحه بازی با دفعه قبل فرق می‌کند.

دفترچه راهنما بازی فکری کاتان چند طرح “آسان” را برای مبتدیان ارائه می‌دهد. اما همانطور که در بازی اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنید می‌خواهید چالش‌های بازی کاتان را نیز افزایش دهید. به همین دلیل صفحه را تصادفی می‌چینید.

ژتون های اعداد نیز به صورت تصادفی قرار می‌گیرند، که می‌تواند باعث ایجاد آن شود. به دست آوردن منابع خاص بسیار چالش برانگیز است.

وقتی این اتفاق می‌افتد، مجبور می‌شوید به شدت به اتحادها و تجارت تکیه کنید. یا راه‌های جایگزین برای پیروزی پیدا کنید.

راه های متعددی وجود دارد که می توانید 10 امتیاز پیروزی مورد نیاز برای برنده شدن را به دست آورید. برخی از استراتژی‌ها، مانند ساختن شهرک‌ها و شهرها، می‌توانند توسط حریفان شما ردیابی شوند.

رقبا تقریبا می‌دانند شما  چند امتیاز پیروزی دارید. اگر تصمیم به خرید کارت‌های توسعه دارید، می‌توانید آن‌ها را مخفی نگه دارید.

امتیازهای پیروزی مخفی را که به شما امکان می‌دهد بی‌صدا از دیگر بازیکنان پیشی بگیرید، پنهان کنید. همه را سرپا نگه می‌دارد، زیرا هرگز نمی‌دانید چه کسی پیشرو است.

البته هیچ بازی رومیزی بدون کمی رقابت کامل نمی‌شود. همه چیز می تواند به سرعت در بازی فکری کاتان شدید شود. بازیکنان معمولا برای خرابکاری در کار کسی که فکر می‌کنند برنده است، متحد می‌شوند.

به هزاران نقد بازی در دیجیکالا و سایر فروشگاه‌ها نگاهی بیندازید. اکثریت قریب به اتفاق نظرات منفی به دلیل محصولات تقلبی است نه خود بازی.

تقریباً همه قبول دارند که بازی فکری کاتان به طرز مسخره‌ای سرگرم‌کننده است. برخلاف بسیاری از بازی‌های رومیزی، می‌توان آن را بارها و بارها بدون قدیمی شدن برای بار هزارم بازی کرد. واقعاً نباید دوستش داشت؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.