مسابقات جهانی کاتان

معرفی روزانه بهترین بازی فکری ها

مسابقات جهانی کاتان

۷ بازديد

وقتی یک سالن پر از صدها طرفدار CATAN دارید، چگونه CATAN را بازی می کنید؟ چه در بسیاری از بازی های فردی کوچک و چه با CATAN – Big Game.

در Big Game، هر تعداد بازیکن با هم روی یک صفحه بازی دراز که مخصوص این سناریو ساخته شده است، بازی می کنند. تاس گرداننده، درآمد منابع را برای همه بازیکنان در هر دور تعیین می کند، و سپس بازیکنان چانه می زنند، معامله می کنند و می سازند تا زمانی که یکی از آنها 25 امتیاز برد داشته باشد.

اولین مسابقات حهانی بازی فکری کاتان در سال 1995 با اولین مسابقات رسمی جهانی که در سال 2002 برگزار شد آغاز شد. از آن زمان این مسابقات از سال 2008 تا کنون هر دو سال یکبار برگزار می شود. آخرین قهرمان جهان کوتزال خیمنز است که در سال 2018 به نمایندگی از مکزیک قهرمان مسابقات شد.

آخرید دور مسابقات جهانی بازی فکری کاتان در مالت برگزار شد. مالتا جواهری منحصر به فرد در دریای مدیترانه با 7000 سال قدمت است. جزایر مالت به عنوان یک موزه بزرگ در فضای باز توصیف شده است.

چیزی که آنها را منحصر به فرد می کند این است که بسیاری از گذشته آنها امروز قابل مشاهده است. در اینجا معابد قدیمی‌تر از عصر حجر یا اهرام مصر، شهرهای قلعه قرون وسطایی و آثار باستانی جنگ جهانی دوم را خواهید دید.

درواقع این جزایر خود به نوعی مثالی طبیعی از بازی کاتان در حقیقت هستند! اطلاعات این مسابقات و برندگان را اینجا ببینید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.