بازی ایمهوتپ

معرفی روزانه بهترین بازی فکری ها

بازی ایمهوتپ

۸ بازديد

اجازه دهید دوباره به دوران باستان بازگردیم. 5000 سال قبل انسان‌ها در نقاط مختلف جهان پراکنده بودند. اکثر آنها بسیار ابتدایی و با سبکی نزدیک به حیوانات می‌کردند. در آن زمان ایمهوتپ معمار باستانی مصر در حال ساخت سازه‌هایی بود تا برای آیندگان به یادگار بگذارد.

البته ما به واقع چیزی از نیات ایمهوتپ نمی‌دانیم. اما آنچه مشخص است او از نظر مهندسی و فنی از شسایر هم عصران خود جلوتر بوده‌است. هم اکنون بسیاری از آثار مصر باستان ساخته او یا متاثر از افکار او هستند.

اجازه دهید به موضوع برگردیم. نیت ایمهوتپ از سازه‌هایش برای حقیر اهمیتی ندارد. آنچه نام او را به وب سایت من کشانده است، یک بازی فکری هیجان انگیز با رقابت شدید و لذت بخش است.

شما در این بازی یک معدن سنگ با دپو مشخص دارید. باید آنها را به آنطرف نیل ببرید. در آنسوی نیل ایموتپ کارگاه‌های ساختمانیش را برپا کرده است. شما پس از انتقال سنگ‌ها در این بازی فکری هیجان انگیز تصمیم می‌گیرید که آنها را در کدام کارگاه قرار دهید.

در انتها نیز با توجه به اینکه در پیشرفت هر کارگاه چقدر تاثیر داشته‌اید، امتیاز می‌گیرید. اما همه چیز به همین سادگی پیش نمی‌رود. شما و رقبای عزیزتان باید برای عبور دادن سنگ از نیل از قایق‌های مشترکی استفاده نمایید. همچنین در این بازی ترتیب قرار گرفتن سنگ در کارگاه‌ها نیز مهم است.

در رقابت هیجان انگیز این بازی فکری کارتی باید مسائل زیادی مانند تعداد سنگ‌های بارنداز، قایق‌های آماده و پیشرفت کار در آنسوی نیل را بشدت دنبال کنید. همچنین مراقب باشید ضرفیت قایلق‌های توسط حزیفان اشغال نشود. از زمان آغاز بازی شما 20 دقیقه نفسگیر را تجربه خواهید نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.