خدمه فضایی

معرفی روزانه بهترین بازی فکری ها

خدمه فضایی

۴ بازديد

بازی فکری کارتی دو تا چهار نفره

زوج‌ها اغلب در طول زندگی مشترک به درک عمیقی از یکدیگر می‌رسند. آنها به مرور متوجه می‌شوند که طرف مقابل در شرایط مختلف چه واکنشی نشان می‌دهد. برای انجام کار‌ها و اخذ تصمیمات نیازی به صحبت نیست. یک نگاه به میزان چندین ساعت صحبت حرف، دلیل و راه حل منتقل می‌کند.

بازی فکری کارتی خدمه

Crew یا خدمه یک بازی کارتی هیجان انگیز دو تا چهار نفره جذاب، بسیار متفاوت و از بهترین‌هاست. در این بازی خبری از رقابت و بزن بزن نیست. همه در یک تیم هستید و در فضاپیمایی برای کشف منظومه شمسی سفر می‌کنید. باری کارتی خدمه مخصوص زوج‌هاییست که بدون نیاز به حرف زدن نیت‌های هم را می‌خوانند.

خدمه از جهاتی به بازی حکم شبیه است. هر بازیکن 13 کارت از 52 کارت را دریافت می‌کند. بازیکنان به نوبت کارت می‌اندازند و کسی که امتیاز کارتش از همه بیشتر باشد، دست را جمع می‌کند. اهداف به این صورت هستند که هر بازیکن باید در دست‌هایی که جمع می‌کند کارت خاصی را نیز بردارد.

در این بین بازیکنان می‌توانند با استفاده از توکن‌های سیگنال برخی اطلاعات را رد و بدل کنند. نقطه قوت این بازی در کنار سرگرم کننده‌بودن و تمرکزی که ایجاد می‌کند، داستان‌ها و ماموریت‌های جالب و خیال انگیز آن است. بازی دو دفترچه دارد که در یکی قوانین بازی و در دیگری ماموریت‌های آن نوشته شده‌اند.

ماموریت‌های جالب، پرچالش و هیجان انگیز از آغاز حرکت فضاپیما تا رسیدن و اکتشاف سیاره جدید ادامه دارند. این بازی چنان شما را غرق می‌کند که گاهی فکر می‌کنید واقعا جز شما، یار همراه و خلاء چیز دیگری وجود ندارد و کاش واقعا چنین بود!
می توانید بازی های مشابه را در فنگشویی شاپ ببینید. 

بهترین فیلم های فضایی

از سال 1902 و اکران اولین فیلم علمی تخیلی فضایی («سفر به ماه»)، فیلمسازان از فضا برای خلق حماسی‌ترین داستان‌ها استفاده کرده‌اند. به هر حال، تخیل ما، درست مانند فضا، گسترده است، و بنابراین هر چیزی در آن ممکن است: هر شکلی از زندگی می‌تواند وجود داشته باشد، هر نوع فناوری را می‌توان استفاده کرد و هر جهانی را می‌توان کاوش کرد…بهترین فیلم های فضایی

بنابراین، نکته مهم در مورد فیلم‌ های فضایی این است که آنها می‌توانند هر چیزی باشند: کمدی، درام، ترسناک. فضا فقط یک محیط است، پس زمینه‌ای که داستان نویسان می‌توانند بر اساس آن هر نوع داستانی را بسازند که مطابق میل آنها باشد. امکانات فضا بی‌پایان است، شاید به همین دلیل است که فیلم‌ های باورنکردنی زیادی پیرامون آنجا ساخته می‌شوند. این لیست شامل انواع لحن‌ها و ژانرها است، بنابراین اگر به دنبال چیز کمی خاص‌تر هستید، لیست بهترین فیلمهای فضایی ویجیاتو را بررسی کنید.


Interstellar

فیلم Interstellar: کمی بیش از یک سال پس از اکران فیلم خوش‌نام «جاذبه»، کارگردان با استعداد انگلیسی، کریستوفر نولان، «میان‌ستاره‌ای» را ارائه می‌کند: فیلمی درباره اینکه چگونه آخرین امید بشر برای بقا در کاوش در مناطق جدید فضا نهفته است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.