بازی فکری کارتی شهر گمشده

معرفی روزانه بهترین بازی فکری ها

بازی فکری کارتی شهر گمشده

۴ بازديد

بازی فکری کارتی بازی دونفره قیمت زیر 100،000 تومان

در زندگی همواره به امید داشتن چیزی، قید داشتن چیز دیگری را می‌زنیم. اینکه با چه احتمالی چیز‌های تقریبا قطعی را با چیز‌هایی احتمالی در آینده معاوضه کنیم به ریسک پذیری ما بر‌گردد. این مسئله در زندگی روزمره ما آنقدر جدیست که استرس ناشی از آن به ما اجازه لذت بردن نمی‌دهد. در تورم 50 درصد هر شب بجای خواب تنمان می‌لرزد که: “اگر نشد چه؟”

بازی فکری کارتی شهر گمشده

خوشبختانه این احساسات همه در دنیای بازی کارتی و فکری جنبه‌های مثبت و شاد می‌گیرند. اگر نشد چه؟ خدا بزرگ است. دست بعد نتیجه بهتر می‌شود. اینگونه عاقبت تمام تصمیمات به خنده ختم می‌شود. مگر تمنای ما در این دنیا چیزی بجز “یک فرصت دوباره” است؟

به جای تصمیم ریسک دار در محل کار، انتخاب فسپا بجای وبانک در بورس و … شما در بازی شهر گمشده تصمیم به اکتشاف کردن یا نکردن در بقایای تمدن‌های باستانی می‌گیرید. این رقابت هیجان انگیز کمی به بازی ریم شباهت دارد. شما در 5 شهر مختلف امکان اکتشاف دارید. هر شهر 13 کارت دارد. هر بازیکن ابتدا کارتی از دست خود را بازی می‌کند. یعنی یا آن را می‌سوزاند و یا در ستون کارت‌هایش می‌گذارد. سپس یا از دسته کارت‌ها کارت جدید می‌کشد و یا از کارت‌های سوخته‌ای که رو هستند یکی را بر‌می‌دارد.

شرح مختصر بازی

در آخر بازی شما با توجه به اینکه موفق شده‌اید از هر شهر چند کارت را به ترتیب از بزرگ به کوچک بچینید، امتیاز می‌گیرید. خب پس ریسک بازی کجاست؟ شما در هر ستون حداقل باید 20 امتیاز داشته بگیرید. در غیر اینصورت جریمه خواهید شد.

در واقع بخشی از ریسک همین است که آیا ترتیب کارت‌هایی که برمیدارید بگونه ای رقم خواهد خورد که حداقل 20 امتیاز برای شما بماند؟ این درحالیست که حریف متوجه نیت شما می‌شود و تلاش می‌کند کارت‌های مورد نظر شما را در دستش پنهان نگهدارد.

در بازی کارتی شهر گمشده بهترین بازیکنان امکان ریسک کردن بیشتر را نیز دارند. شما می‌توانید قبل از تشکیل ستون کارت‌های هر شهر، با استفاده از کارت‌های ویژه سود یا ضرر آن منطقه را دو، سه یا چهار برابر کنید. در صورت موفقیت امتیازتان بسیار از حریف بیشتر می‌شود و بازی را می‌برید. اگر نشد چه؟ امتیاز منفی می‌گیرید و آن دست را می‌بازید. اما همیشه دست بعد بهتر می‌شود!

این بازی دو نفره کارتی برای زوج‌های جوان بسیار عالیست. بازی شهر گمشده نهایتا 15 دقیقه زمان می‌برد. وسوسه لذت بردن از ریسک‌های سنگین و بدون عواقب منفی واقعی شما و همراهتان را ساعت‌ها پای دست‌های پیاپی این بازی خواهد نشاند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.